پارتیشن شیه ای منزل
نوشته شده توسط : sakura

پارتیشن شیشه ای یکی از شیک ترین و لوکس ترین مدل پارتیشن های مورد استفاده در منازل می باشد. این محصول دارای مدلهای بسیار زیاد و متنوع بوده و بر اساس نوع نیاز و دکوراسیون منزل شما طراحی و ساخته می شود.پارتیشن شیشه‌ ای مناسب برای استفاده در بخش هایی می باشد، که شما میخواهید ، آن بخش ها را تفکیک و جداسازی کنید. فضاهایی که معمولا شما می توانید برای تقسیم بندی آن اقدام کنید، شامل فضای بین اتاق خواب و پذیرایی، حمام، اتاق خواب ها و… می باشد. با توجه این که این نوع از پارتیشن ها شیشه ای می باشد، می توانید نور را در فضایی که قصد تفکیک آن را دارید، پراکنده کند. و کی از بزرگ ترین مزیت های آن این است که مانع عبور سر و صدا، گرما، سرما و... میشود، و محیط مناسبی را برای انجام کارهای مد نظر خود ایجاد کنید؛ که در این مقاله قرار است با مزیت های آن بیشتر آشنا شویم.

 

پارتیشن شیشه ای منزل

. انتخاب این نوع از پارتیشن علاوه بر این که باعث تقسیم بندی مناسب فضای مد نظر شما می شود، میتواند به جنبه ی زیبا سازی آن محیط هم کمک کند. به غیر از منزل شما می توانید برای تفکیک بخش های مختلف دفاتر کاری خود از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. استفاده از این پارتیشن‌ ها می تواند به بزرگ تر دیده شدن محیط مد نظر شما کمک کند. هم چنین در مواردی که قصد تغییر دکوراسیون داشته باشید، می توانید پارتیشن‌ های شیشه‌‌‌‌‌‌‌ ای را جا به جا و تغییر دهید.از نظر میزان مقاومت و استحکام هم گزینه ی مناسبی می باشند، و شما می توانید به جای استفاده از دیواری که با مطالح ساختمانی ساخته می شود، از آن استفاده کنید. در رابطه با شیشه های استفاده شده در تولید پارتیشن‌ های شیشه‌ ای باید بگوییم، که جنس شیشه‌ های انتخابی مقاومت بالایی دارند. پارتیشن خانگی دارای مدلهای بسیار متنوعی است که یک نمونه لوکس و جدید آن پارتینش‌های شیشه ای است. در مجموعه ورک وود علاوه بر پارتیشن خانگی می توانید محصولات پارتیشن اداری را نیز خریداری نمایید.

 

آشنایی با مزایای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای مورد استفاده در منازل نیز مانند سایر محصولات دارای معایب و مزایایی می باشد که در این بخش به مزایای آن اشاره میکنیم:

 

امکان حذف و اضافه

یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای که باعث طرفداران زیادی شده است، امکان حذف و اضافه کردن آن می باشد. انعطاف‌ پذیری این پارتیشن ها به نسبت دیگر مدل ها بیشتر می باشد، و شما می توانید هر زمانی که خواستید، تغییر دکوراسیون دهید.

 

ایجاد هماهنگی با محیط

این مدل پارتیشن‌ ها می توانند نور را از خود عبور دهند، و جلوه ی بسیار زیبایی را ایجاد میکنند و همین علت باعث میشود که فظای مد نظر شما بزرگ تر جلوه دهد. هماهنگی این مدل با سایر دکوراسیون منزل و یا دفاتر شما بسیار زیاد می باشد. شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود پارتیشن‌ مناسب را انتخاب کنید. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که این پارتیشن‌ ها از نظر شیشه و سازه، طرح و رنگ دارای تنوع بسیاری می‌ باشد.

 

عایق بودن

عایق بودن پارتیشن‌ های شیشه‌ ای کمک می کند، تا شما بتوانید در محیط آرام کارهای خود را انجام دهید. برای بیشتر عایق بودن صدا بهتر است از شیشه سکوریت استفاده شود.

 

حفظ حریم شخصی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید، که دوست دارید، حریم شخصی شما حفظ شود، می توانید از شیشه‌ های طرح دار، رنگی، نیمه مات و مات استفاده کنید.

 

مزایای دیگر استفاده از پارتیشن های شیشه‌ ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

نصب پارتیشن های شیشه‌ ای به راحتی انجام می شود.

در صورت نیاز می توانید با استفاده از مواد شوینده آن را تمیز کنید.

امکان استفاده از شیشه و پروفیل ها با رنگ مد نظر مشتریان

مناسب برای استفاده در محیط ها

انواع پارتیشن شیشه ای خانگی

انواع پارتیشن شیشه ای که شما می توانید در منازل خود از آن استفاده کنید، به شرح زیر می باشد.

 

  • پارتیشن شیشه ای فریم دار
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره
  • پارتیشن شیشه ای متحرک
  • پارتیشن شیشه ای دوجداره
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس
  • پارتیشن شیشه ای رنگی

 

در آخر

پارتیشن شیشه ای منزل در مدل های مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند. با توجه به این که طرح های در نظر گرفته شده برای این پارتیشن ها گوناگون می باشد، می تواند به جذاب تر دیده شدن محیط مد نظر شما کمک کند. پارتیشن های شیشه ای از نظر شکل ظاهری به دو دسته ی پارتیشن‌ شیشه‌ ای فاقد فریم و پارتیشن‌ شیشه‌ ای فریم‌ دار تقسیم می‌ شوند. پارتیشن شیشه ای خانگی از نظر ضخامت به دو دسته ی پارتیشن‌ شیشه ای تک جداره و پارتیشن‌ شیشه ای دوجداره تقسیم می‌ شوند. ضخامت در نظر گرفته شده برای پارتیشن شیشه ای تک جداره کمتر می باشد. همین موضوع باعث می شود، تا مقاومت کمتری داشته باشند. با ما در مقالات بعدی همراه باشید تا انواع پاریشن شیشه ای ها ی مورد استفاده در منزل را توضیح دهیم





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: